Amelie

Allt om och för min son!

Bjöjfri Och höftsnuva

Publicerad 2017-01-19 23:28:17 i Allmänt,

Hej min prins falukorv😜😍 du har just nu två väldigt stolta föräldrar. Trodde inte riktigt att de skulle gå så bra som det har gjort. Du har haft två olyckor men de har skett på morgondagen och det har även varit farmor som fått sig att sova, hon kanske inte tvingar upp dig att kissa lika mkt som jag. En natt väckte du mig vid tre för att du behövde gå på toa och sen somnade du om. Är så stolt över dig. För att du varit så duktig så har du fått Scooby doo lego. Sen har vi även haft en resa in till akuten då du inte kunde stå på ditt vänstra ben när du vaknade i tisdags. Pappa fick bära dig till bilen. Jag sov hos mormor i stan och fick en chockväckning! Gjorde mig snabbt klar och åkte direkt till Huddinge sjukhus.där de hade tagit dig till röntgen. Som tur var visade röntgen att det inte var något utan läkarna sa att du fått höftsnuva.. däremot om du inte var /är bättre på fredag så skulle vi komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela