Amelie

Allt om och för min son!

Din 6:års dag🎈❤️

Publicerad 2017-04-26 22:20:15 i Allmänt,

Du vaknade redan kl 6 på morgonen och väckte mig med orden "mamma nu är jag din 6:åriga kille❤️❤️"  ja det är du verkligen! Tyckte dock att du kunde somna om och sova lite till. Men såklart var du alldeles för exalterad över att vara 6 år och att öppna presenter. Pappa fick i alla fall gå upp först och jag gick upp vid 6:30 för då ville du verkligen inte vänta längre med att öppna paket. Dina paket som du fick på morgonen var bulldog och trashpack. Sen fick du äta frukost innan det var dags för oss att åka till förskolan. Där hade mamma och pappa utvecklingssamtal med alina. Vi ska öva på ditt tålamod och det gör vi ju redan. Sen sa hon att du är en av de mest kreativa barn hon mött! Du gillar att bygga saker från grunden. Efter samtalet med alina så åkte pappa och jag och handlade och sen har vi piffat till hemmet med ballonger mm så du ska bli glad när du kommer hem. Vid 15:30 plockade vi upp din Scooby doo tårta och mormor. Sen åkte vi mot förskolan och där väntade vi på Elias , Edwin och Stefan innan vi gick in för att hämta dig. Du vart jätteglad över att vi allihopa kom för att hämta vårat födelsedagsbarn 🎈 sen gick vi tillsammans hem du, jag, mormor, Edwin & Elias. När vi kom hem så tyckte du att mamma och pappa gjort det jättefint.sen åkte jag för att hämta moster vid tåget och när vi kom hem så kom också farmor över. Sen har vi ätit våfflor som du önskade dig till middag. Tårta med sova öppnat paket.. när alla åkt hem så gjorde vi oss klara för sängen och du somnade nästan på direkten min lilla 6:åring❤️ tack Charlie för att jag får vara din mamma. Du är mitt allt och min stora kärlek. I Love you to the min and back.. glöm aldrig det!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela